Monday, October 17, 2016

My iremit forex

Maatskappy Oorsig Gestig in 2012, iRemit na die Filippyne Edms. Bpk lewer ongekende oorbetaling diens van Australië na enige deel van die Filippyne. 'N Filipino-besit en bedryf maatskappy, ons ken en verstaan ​​jou verskeie oorbetaling behoeftes en bekommernisse. Ondanks die feit dat 'n relatief nuwe speler in die oorbetaling bedryf, ons verbintenis tot die verskaffing van veilige, kliënt-gefokus, en koste-effektiewe oorbetaling diens het verdien ons talle lojale kliënte. iRemit na die Filippyne is gestig op die beginsel van effektiewe kliëntediens omdat jy niks minder verdien. Ons is baie maatreëls om die tevredenheid van ons kliënte te verseker. Hierdie, saam met ons redelike diensfooie en mededingende wisselkoerse, bewaar ons kliënte terug te kom. Wat maak ons ​​uitstaan ​​is ons doeltreffende en persoonlike benadering tot kliëntediens. Al ons kliënte behandel met vergunning, deursigtigheid en honestywith die doel van die verskaffing van die beste diens moontlik te maak. Ons neem elke stap om seker te maak dat jou geld veilig en doeltreffend is oorgeplaas na die Filippyne. Ons verstaan ​​die dringendheid van die geld te drikaestrela gestuur word. Ons voel die liefde wat kom met die geld gestuur na jou familie. Ons waardeer die trots wat uit die afbetaling van 'n nuut gekoop eiendom. Ons vier in elke Filipino personeel salaris gestuur deur hul Australiese werkgewers. Al hierdie stories word deel van ons, en ons altyd gelukkig te stuur vir jou. Ons Maatskappy se Missie Om die oorbetaling behoeftes van kliënte wat wil Pesos stuur na die Filippyne uit Australië te bevredig. Om doeltreffende kliëntediens te lewer. Om 'n goeie en langdurige verhoudings met ons kliënte in Australië en hul ontvangers in die Filippyne in stand te hou. Hoekom Stuur jou geld deur ons iRemit na die Filippyne is 'n AUSTRAC Kwytskelding Sektor Register Onafhanklike Kwytskelding handelaars (IND100350163-001). iRemit na die Filippyne is die Australiese Securities and Investments Kommissie geregistreer (ACN: 157 688 394). iRemit na die Filippyne word aangedryf deur die grootste bank in die Filippyne. Die mense agter iRemit na die Filippyne Edms. Bpk Rica, Filippyne Eienaar en stigter Ek neem elke projek persoonlik. Dit is my passie teenoor die dinge wat ek doen wat my meer dryf as enigiets anders. Ek is die stuur van geld na die Filippyne sedert 2007 vir my broers en susters, my Lola en 'n paar liefde Ek ondersteun. Wat Ive opgemerk deur die jare was die gebrek aan behoorlike diens van oorbetaling maatskappye. Die gebrek aan innovasies en veranderinge aan die nuwe tegnologie is ook lastig. Ek het grootgeword in die Filippyne en ek verstaan ​​hoe ontspanne ons. Ons standaard van kliëntediens is ook baie ontspanne en sonder gevoel van dringendheid. Maar wanneer youve het in Sydney vir soveel jare, kry jy gebruik om 'n ander standaard. Jou standaarde en vereistes verander. Ek was op soek na 'n Kwytskelding Maatskappy wat kliëntediens verskaf met 'n beter standaarde vir Australië-gebaseerde Filippyne. Ek het dit nie vind nie, so ek het gedink om een ​​op te stel. Meerderheid van die oorbetaling maatskappye voorsien nie kliënte ondersteuning en diegene wat nie, voorsien substandaard, ondoeltreffende diens. Wanneer dit kom by geld te stuur na die Filippyne, sy frustrerend om nie in staat wees om iemand wat jou vrae kan beantwoord om te praat. 'N unforgettableand unforgivableexperience Ek het met 'n leidende oorbetaling maatskappy was toe hulle per ongeluk het my gestuur AU2,000 By die besef hul fout, vra hulle My na die geld terug te keer. Ek het maar kan jy dink die moeite dit kos my nie die ongeluk stort nie die persoon wat daardie bedrag Ons maatskappy doel is om oorbetaling diens te lewer met die kliënt ondersteuning wat vir niemand moes ontvang kos te noem. Met die baie besige lewe wat ons leef in Australië, om te verseker dat jou betalings te bereik jou geliefdes in die Filippyne moet die minste van jou probleme wees. Met iRemit Ek het seker gemaak almal ons kan bereik per telefoon, SMS, e-pos, web chat, Skype of Facebook. Ons streef daarna om al ons kliënte bekommernisse op 'n doeltreffende en tydige wyse aan te spreek. Ons het baie belang in die verhoudings wat ons skep met ons kliënte. Eerste, Customer Support Ek het met iRemit was om die Filippyne vir jare nou, en ek is lief vir die werk met hulle. Ek het eerstehandse hoe hierdie maatskappy se waardes elke kliënt gesien. Ek is trots op in staat is om die beste moontlike diens te lewer. Ek is lief vir praat met kliënte Om in hierdie lyn van werk, is dit gewoonlik vir ons om stories uit ons clientssome waarvan snaaks, 'n paar hartseer, 'n paar vermaaklike, maar die meeste is veral inspirerende hoor. My mede Filippyne inspireer my om te streef om die beste te word na wat ek doen .. Jy hoor stories van Filippyne koop hul eerste eiendom in die Filippyne, en ons by iRemit, deur hulle te help om die geld te stuur na die Filippyne, word deel van die storie , Dit is baie verblydend. en ons hou daarvan. Sharika, Customer Support Ive net nie met iRemit na die Filippyne vir 'n paar maande, en Im net begin om meer oor die maatskappy te leer. Maar tot dusver, Im pret Ive het nie 'n probleem wat handel oor beide Filipino en Australiese clientstheyve al mooi en vriendelik is. Ontmoet sommige van ons span MembersSend Geld Online VSA na die Filippyne aflewering metodes in die Filippyne veilige, betroubare, gewaarborg vir die volledige lys van deelnemende banke, kliek hier. Hoe kan ek geld te stuur na die Filippyne Online Met RemitHome, sy maklik om geld te stuur na die Filippyne. Solank as wat jy 'n Amerikaanse inwoner met 'n Amerikaanse bankrekening, en is ten minste 18 jaar oud is, kan jy die opstel van 'n RemitHome rekening vir die stuur van geld na die Filippyne. Nadat jy jou registrasie te voltooi, sowel kontak jou en jou laat weet wanneer jou remithome lidmaatskap rekening is gereed vir gebruik. Jy keer registreer net. Dit neem slegs 'n paar minute en jy sal tyd en geld te spaar met elke oorbetaling aan jou stuur. Stuur geld na die Filippyne vanaf jou rekenaar, enige tyd 8211 Om geld te stuur na die Filippyne, teken in op jou RemitHome rekening vanaf enige rekenaar, 7 dae per week, 24 uur per dag. Sonder om te wag in lang rye, nie nodig om weer en weer vul dieselfde oorbetaling vorms. Veilige, gerieflike aanlyn geld oordragte 8211 Die geld wat jy stuur kan direk na jou ontvangers gedeponeer Filippynse bankrekening, gelewer deur-tot-deur per koerier, of opgetel op gerieflike plekke in die Filippyne. Ek sal geld spaar met jou Online Kwytskelding Service Ja Met ander aanlyn Filippynse oorbetaling dienste, hoe meer jy stuur, hoe meer jy betaal 8211 en die ekstra koste te voeg vinnig. Met RemitHome, betaal jy 'n vaste fooi van 10 te stuur tot 1000 vir Filippynse peso oordragte. Stel herhalende oordrag na dieselfde ontvanger en red selfs meer. Plus, RemitHome bied tipies een van die grootste Filippynse peso 8211 VS Dollar wisselkoers van enige aanlyn oorbetaling diens 8211, sodat jy kan reken op spaargeld elke keer as jy geld stuur na die Filippyne. Net 'n 10 plat fooi vir Filippynse peso oordragte 8211 Stuur 'n bedrag tot 1000 vir net 10. RemitHome bied 'n lae-koste alternatief vir bank draad oordrag. Slegs 8 elk vir herhalende Filippynse peso oordragte 8211 Geld stuur weeklikse of maandelikse dieselfde ontvangers kan jy nog meer spaar. Geen aflewering fooie, ooit 8211 Met RemitHome, kan jy geld direk inbetaal word by jou ontvangers bankrekening, gehou vir optel op 'n gerieflike plek, of gelewer deur-tot-deur vir geen ekstra koste. Bykomende dienste vir Spesiale Behoeftes 8211 Daar is tye wanneer jy die gerief van in staat is om 'n krediet - of debietkaart te gebruik om geld te stuur wil. So bied ons krediet-en debietkaart oordragte vir 25. En daar is ander tye wanneer jy wil VSA Dollars gedeponeer word in 'n Amerikaanse dollar rekening in die Filippyne. So bied ons 'n Amerikaanse dollar diens vir 18. Hoe veilig is my Geld Oordragte Wanneer jy geld stuur aanlyn met behulp van RemitHome, is jou inligting geïnkripteer met behulp van die mees gevorderde aanlyn sekuriteitsmaatreëls. Alle oordragte word elektronies voltooi, sodat jy kan die vordering van elke geld oordrag van die gerief van jou rekenaar kan opspoor. Stel jou rekening en jy sal 'n veilige, maklike manier om geld uit die VSA na die Filippyne. Gewaarborg lewering 8211 Geld oorgedra deur RemitHome dra ons lewering te verseker. Banke wat jy kan vertrou 8211 Alle RemitHome vennoot banke gelisensieer, gereguleer en verseker deur hul Amerikaanse en Filippynse regering owerhede. Online sekuriteit, betrouwbaarheid en die beskerming van privaatheid 8211 Die remithome webwerf is VeriSign te reg Veilige en TRUSTe Reg gesertifiseer, en RemitHome geakkrediteer deur die Better Business Bureau met 'n BBB Online Betroubaarheid Program seël. Vind meer uit oor ons aanlyn sekuriteit en betroubaarheid. Wêreldklas kliëntediens 8211 As jy al ooit 'n vraag oor jou RemitHome rekening, 'n bepaalde oordrag, of geld te stuur na die Filippyne, of as jy hulp aanteken nodig, eenvoudig kontak ons ​​kliëntediens verteenwoordigers per telefoon of e-pos. Was hier om vrae te help


No comments:

Post a Comment