Wednesday, October 19, 2016

Idbi forex kaart tariewe

RTGS - IDBI Bank RTGS Deesdae wanneer die tyd is van wese, IDBI bied, Real Time Bruto Settlement (RTGS) betalings amp Ontvangste stelsel, 'n oplossing vir 'n vinniger en mees doeltreffende nedersetting stelsel vir ons gewaardeerde kliënte. Hierdie betaling meganisme sal fondse te kan ontvang deur die ontvanger intra-dag, eerder as om die netto nedersetting stelsel uitruil wat plaasvind aan die einde van die bank uur. Die RTGS produk sal die volgende voordele: Spoed uitvoering maak Gewaarborgde amp Fast vereffening van transaksies hoë likiditeit uitvoering verlaging rentekoste Beter Fondse Management - Verseker optimale beplanning en benutting van fondse moeitevrye High Value nedersetting - Uitwissing van versamelings deur middel van fisiese H / V skoonmaak Verminder papierwerk en verbeter doeltreffendheid Skakel Settlement Risiko amp Sistemiese Risiko a) Rs. 2 honderdduizend Indisch geld te Rs. 5 honderdduizend Indisch geld - nie meer as Rs. 30 per transaksie b) Bo Rs. 5 Lacs - Nie meer as Rs. 55 per transaksie tye vir transaksies: Sny tydsberekening vir Takke: In ooreenstemming met RBIs tydlyne, transaksies kan deur middel van die RTGS-stelsel binne volgende tydskedules gestuur: 9:00-16:15 9:00-01:00 CMS Sny tye vir die verwerking van die betaling versoek op dieselfde dag: CMS Sny tye vir RTGS weeksdae: (Maandag tot Vrydag) in grootmaat oplaai na Customer einde betaling versoek deur middel van elektroniese E-pos / faks grootmaat oplaai na Customer einde betaling versoek deur elektroniese E-pos / faks CIN van IDBI Bank - L65190MH2004GOI148838 kopieer 2013 IDBI Bank Ltd Alle regte reserved. RTGS - IDBI Bank RTGS Deesdae wanneer die tyd is van wese, IDBI bied, Real time Bruto Settlement (RTGS) betalings amp Ontvangste stelsel, 'n oplossing vir vinniger en mees doeltreffende nedersetting stelsel vir ons gewaardeerde kliënte. Hierdie betaling meganisme sal fondse te kan ontvang deur die ontvanger intra-dag, eerder as om die netto nedersetting stelsel uitruil wat plaasvind aan die einde van die bank uur. Die RTGS produk sal die volgende voordele: Spoed uitvoering maak Gewaarborgde amp Fast vereffening van transaksies hoë likiditeit uitvoering verlaging rentekoste Beter Fondse Management - Verseker optimale beplanning en benutting van fondse moeitevrye High Value nedersetting - Uitwissing van versamelings deur middel van fisiese H / V skoonmaak Verminder papierwerk en verbeter doeltreffendheid Skakel Settlement Risiko amp Sistemiese Risiko a) Rs. 2 honderdduizend Indisch geld te Rs. 5 honderdduizend Indisch geld - nie meer as Rs. 30 per transaksie b) Bo Rs. 5 Lacs - Nie meer as Rs. 55 per transaksie tye vir transaksies: Sny tydsberekening vir Takke: In ooreenstemming met RBIs tydlyne, transaksies kan deur middel van die RTGS-stelsel binne volgende tydskedules gestuur: 9:00-16:15 9:00-01:00 CMS Sny tye vir die verwerking van die betaling versoek op dieselfde dag: CMS Sny tye vir RTGS weeksdae: (Maandag tot Vrydag) in grootmaat oplaai na Customer einde betaling versoek deur middel van elektroniese E-pos / faks grootmaat oplaai na Customer einde betaling versoek deur elektroniese E-pos / faks CIN van IDBI Bank - L65190MH2004GOI148838 kopieer 2013 IDBI Bank Ltd Alle regte reserved. Forex kaarte fooie en koste van verskillende banke in die laaste Post Ek op die besonderhede oor die voorafbetaalde Forex kaarte bespreek wat gebruik kan word wanneer jy in die buiteland reis. As jy havent deurgemaak die vorige post, kliek op hierdie skakel: Volledige inligting oor Prepaid Forex kaarte. In hierdie Post sal ek die verskaffing van die inligting oor die fooie amp aanklagte dat heffing verskillende banke wanneer jy die aankoop van die voorafbetaalde Forex kaarte. Ek het 'n lys wat die grootste banke sluit geskep. As jy nie jou bank te vind, dan moet jy my te laat weet deur die gebruik onder die kommentaar blokkie. Fooie amp aanklagte van verskillende banke: 8211 Die fooie amp Koste hieronder is vir dollar. As jy beplan om vir 'n paar ander buitelandse valuta dan kliek op die amptelike skakel van die banke wat hieronder gegee word. Aanvanklike Kaart Fee / Uitreiking Fooi OTM-kontantonttrekking (per onttrekking) Daily OTM-onttrekkingslimiet 20 as verlore in die buiteland en 3 as verlore in Indië 10000 Bevestig asseblief met Bank 20,000 asseblief Bevestig met Bank STATE Bank van Indië asseblief Vra Bank 400Rs. As versamel uit Indië en 4 as ingesamel van buite kwytgeskeld tot Junie 2014 kwytgeskeld tot Junie 2014 150 Rs. Vir Slegs Card. As jy wil om dit te koerier dan Rs. 1500 vir buite Indië en Rs. 250 in Indië Amptelike Links verskillende Bank: 8211 Klik op die onderstaande skakel om die amptelike bladsye van die banke met betrekking tot die voorafbetaalde Forex kaarte te besoek. Belangrike punte om te oorweeg: 8211 1) Die Aanvanklike Kaart Fee / Uitreiking Fee en herlaai Fooi hierbo verskaf word met uitsluiting van die belasting. Die belasting wat gehef word deur die banke sal ongeveer 10 van die gelde. 2) Daar is iets genaamd Cross Geld koste. Kruis-geldeenheid lading beteken die ekstra koste wat gehef word in die geval dat jy transaksies te maak in 'n geldeenheid anders as wat jy aanvanklik gevra het. Byvoorbeeld, as jy het dollar gekies is as die buitelandse valuta en beland jy doen 'n transaksie in Londen in Euro dan hierdie aanklag sal gehef word. Hierdie heffing word bykomend tot die sukses persentasie van die dag. Die klag is gewoonlik 3-3,5. Dit wissel met die Bank. 3) Sommige banke hef vir die nuwe OTM Pin om uitgereik word indien jy vergeet het jou OTM Pin. Die klag is 2. Bevestig asseblief hierdie met die bank. 4) Sommige banke bied nie die Forex kaarte as jy nie 'n rekening in die Bank het. Let asseblief check met die Bank ten opsigte van hierdie. 5) Neem asseblief kennis dat die aanklagte amp fooie wat hier genoem word is onderhewig aan verandering. Klik asseblief op die amptelike skakels hierbo verskaf om te kyk is veranderinge aangebring aan die Fees amp koste. 6) Buiten Banke, ander maatskappye soos Thomas Cook, Matrix bied jou ook met voorafbetaalde Forex kaarte. Daar isn8217t genoeg inligting in hul webwerf daaroor. Dit sal 'n goeie opsie om dit te bel en vra in detail met betrekking tot die wissel aanklagte dat hulle sal hef wanneer jy gaan vir hul Forex kaarte. Ek hoop dat hierdie boodskap is nuttig. Geen verwante poste. By verre die beste inligting wat ek teëgekom het in die laaste paar dae. Dankie Srinivas. Ek is egter steeds onseker is oor wat ek moet doen. Ek weet my budget8230 soos in hoeveel geld in rupees ek wil gebruik. Ek het begin met die wil om die beste pryse wat ek kon kry weet. Nou is ek op soek na 'n sjabloon waar in Ek kan die onbekende veranderlikes te voed gebaseer op hoeveel keer ek sou onttrek en die koste van toepassing op daardie aktiwiteite. Dan kan ek hierdie inligting gebruik en uit te vind die beste pryse wat ek kan kry van elke bank. Byvoorbeeld, het ek in kennis gestel dat ek dit moet neem in 'n ander geldeenheid soos die dollar. Maar dan moet die kruis geldeenheid aanklagte teen 3-3,5 lyk na 'n groot nadeel wees. Ek don8217t weet. Ek wil ook weet hoeveel dit kan 'n impak my algehele begroting. As dit is klein, don8217t Ek wil 'n hele klomp van die tyd te spandeer uitzoeken dit uit. Daar was 'n interessante pdf wat ek gesien het by Axis bank that8230 hanteer dit. Dankie weereens. U kan kruis geldeenheid koste te bespaar deur die gebruik van een geldeenheid kaart wat deur Thomas Cook. dit het Zero valuta beheer kruis. Net 'n Headsup, moenie gaan vir matriks forex kaart as hulle dit nie gee jou 'n behoorlike inligting en indien u enige balans oorbly in jou kaart forex nadat hy na Indië sal hul lieflike tyd in beslag neem om 10-12 dae om jou geld en hulle terugbetaal sal jou beroof van sowat 30 en meld dat hulle is 'n paar damn fooie. Byvoorbeeld, as jy 'Rs.100000, hulle sal terugbetaling jy net 70000 om 72000. geen bank in die wêreld sal jou beroof soos hierdie. Ek het regtig berou hoekom ek hierdie kaart wanneer het en ek nooit van plan om dit te gebruik in my lewe. Ek het forex kaart, kontant N reisigerstjeks van Thomas Cook. Goeie koop en verkoop pryse. Vir studente is forex kaart gratis van koste gegee. Goeie deal I8217d sê. Plus herlaai lading INR 100 plus belasting. Maksimum onttrekkingsbedrag is 1000 USD. 2 vir kontant uit OTM, 0,5 vir balans check uit OTM of vry van online. Nog 'n goeie deal ek gevind. My geval: 1 USD63.46 INR Cash was 1 USD 64,4 INR Forex kaart / reisigerstjeks 1 USD64.3 INR In die geval wat jy wil werk bro. Groete 8211 Saransh Singh Hoeveel die OTM in die VSA koste vir hierdie Hulle het ook dalk 'n toeslag en perke vir die onttrekking reg 800 onttrekking limiet het. Geen bybetaling is net die fooi vir die onttrekking soos deur jou forex kaart. Dit wissel 1,50-3 per onttrekking Kan jy 'n lys van af die ATM8217s dat 800 onttrekking limiet met 'n minimum bybetaling (1,5-2) toelaat. Dit is 'n versoek. 800 is die enigste beperking of kan ons meer onttrek. Dankie by voorbaat 800 is die limiet in 99 van die banke in die VSA deur OTM. Kan jy kommentaar lewer op internasionale krediet card8230if ons 'n hierdie kaart het ons 'n forex nodig card8230can jy inligting oor die sentrale bank van Indië vir forex kaart .. My vraag is met betrekking tot die aanlyn betalings met behulp van forex kaart te gee. Kan ek aanlyn betalings deur forex kaart Sulke transaksies gewoonlik nodig kredietkaart met 'n faktuur adres en ander inligting. Kan forex kaart gebruik word in plaas van kredietkaarte in sulke gevalle


No comments:

Post a Comment