Tuesday, October 25, 2016

Multilaterale en multi laterale handel stelsel

Multi laterale ooreenkomste teen Multilaterale ooreenkomste Dit is met verwysing na die WHO handelsonderhandelinge. In Oktober-November 2011, 'n paar ontwikkelde lande voorgestel dat gesprekke moet streef na die bereiking van multi laterale ooreenkomste op geselekteerde aangeleenthede in die WHO eerder as multilaterale ooreenkomste wat alle kwessies en alle lande. Dit is kragtig gekritiseer deur die ontwikkelende lande (Indië ingesluit) as hulle dit sien as 'n poging om multi laterale ooreenkomste te besluitneming te vervang deur multilaterale konsensus. Laat ons hierdie ontwikkeling te verstaan: Multilaterale ooreenkomste / konsensus: waar almal lede van die WHO in te skryf vir die hele WHO-ooreenkomste. Multi laterale ooreenkomste. 'N multi laterale ooreenkoms impliseer dat WHO-lidlande die keuse sou gegee word om in te stem tot nuwe reëls op 'n vrywillige basis. Op die oomblik is daar vier multi laterale ooreenkomste in die WHO: regering handel verkryging in siviele vliegtuie bees vleis suiwelprodukte. Enkele onderneming. is 'n beginsel van onderhandeling waarin irtually v elke item van die onderhandelingsproses is deel van 'n geheel en onverdeelbare pakket en kan nie afsonderlik ooreengekom. 8220Nothing ooreengekom totdat alles is agreed8221. Multi laterale ooreenkomste sou hierdie beginsel oortree as uitgesoekte vraagstukke op deur belangstellendes kan onderhandel, en die res sal uitgesluit word. Die voorstel op pad na multi laterale ooreenkomste kom uit 'n groep van 16 geïndustrialiseerde lande, onder leiding van die VSA en Kanada en insluitend 'n paar ontwikkelende lande (Singapoer, Colombia, Suid-Korea, Hong Kong, Mexiko, en Chili) wat noem hulself die baie goeie vriende van dienste liberalisering. Dit voorstel om multilaterale ooreenkomste met multi laterale ooreenkomste vervang het baie kritiek uitgelok. Die Doha-is byna 11 jaar gelede van stapel gestuur om die historiese wanbalanse en asymmetrie in die globale handelstelsel reg te stel en is ontwerp om armer lande in staat stel om te integreer in die stelsel. Die Doha-ronde van stapel gestuur op grond van enkele onderneming in 2001 aan die lede van die WHO in staat stel om al die kwessies across - landbou, industriële goedere, dienste, reëls, omgewing, en intellektuele eiendomsregte 8211 op 'n billike en gebalanseerde raamwerk aan te spreek. Maar die onderhandelinge in die gesig staar 'n ernstige impasse as gevolg van onhoudbare eise wat deur sommige nywerheidslande soek marktoegang vir industriële goedere en dienste (in ontwikkelende lande), terwyl dit nie maak voldoende sny in die binnelandse landbou subsidies, en nie die fasilitering van beweging van kort termyn dienste verskaffers soos gevra deur ontwikkelende lande om hierdie impasse nuwe benaderings op te los is verhoor uit, en in hierdie klimaat die baie goeie vriende van Service liberalisering voorgestel op pad na multi laterale ooreenkomste. Maar t rade gesante van Indië, Brasilië en Suid-Afrika het geïndustrialiseerde lande het gewaarsku dat die Doha multilaterale handelsonderhandelinge nie kaap. Dit, sê hulle, kan uiteindelik ondermyn 8220the moontlikheid te laat herleef die Doha Round.8221 D ie handelsblok bekend as IBSA (Indië, Brasilië, Suid-Afrika) verklaar dat terwyl hulle bereid is om nuwe benaderings tot die Doha handelsonderhandelinge teenoor 'n voorskot te verken vroeë uitkoms, sou hulle verset teen enige poging om die multilaterale onderhandelinge gebaseer op inklusiwiteit en deursigtigheid te verswak. In 'n neutedop, is die WHO verskeur uitmekaar deur die twee teenstrydige approaches. WORLD HANDEL organisasie VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel Die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. WORLD HANDEL organisasie multi laterale handelsooreenkomste versterking of verswakking van die multilaterale stelsel handel in die WHO raamwerk, ooreenkomste is die gevolg van multilaterale onderhandelinge. Tog het baie regerings begin om te kyk na multi laterale benaderings as globale handel bewys moeiliker om te bereik. Is dié multi laterale ooreenkomste versterking of verswakking van die multilaterale handelstelsel Frederick Agah. Ambassadeur en permanente verteenwoordiger van Nigerië om die WHO, en Stuart Harbinson. Voormalige permanente verteenwoordiger van Hong Kong, China tot die WTO, bespreek hierdie kwessie met Keith Rockwell, WHO woordvoerder. Jy kan ook jou standpunte in die aanlyn forum hieronder bekend. Laai die speler. GT Aflaai (regs-kliek en kies ldquoSave asrdquo om af te laai en te kyk af) Kwaliteit: GT help om jou standpunte bekend aan die WHO en ander gebruikers van die webwerf deur die toevoeging van jou kommentaar hieronder. Jou kommentaar kan 'n paar minute neem om te vertoon op die bladsy. Aksent karakters mag nie korrek vertoon. Deur deel te neem aan hierdie forum wat jy beskou die Reëls vir deelname aan die WHO on-line forums. Plurilateral Handel Onderhandelinge te aanvaar: verdring of aanvulling van die multilaterale handelstelsel Oor die afgelope dekade of meer, veel ink het oorgespoel is of die verspreiding van vrye handelsooreenkomste (VHZ) 1 dien as 'n stepping stone of struikelblok op die pad na verdere liberalisering multilaterale handel. Maar die meeste van daardie debat het gesentreer op die impak van ooreenkomste wat: 1) in die eerste plek bilaterale 2) Indien nie bilaterale, hoofsaaklik binne een streek en 3) grootliks soortgelyk in dekking van die World Trade Organization (WHO) ooreenkomste. Onlangs het 'n nuwe tendens na vore gekom het, waarin ooreenkomste onderhandel wat bestaan ​​uit: 1) meer as twee of drie lande 2) lidmaatskap wat nie streng plaaslike en 3) onderwerp wat verder gaan as wat in die WHO-ooreenkomste. Hierdie multi laterale handel onderhandel in te samel 'n aantal nuwe oorwegings vir die multilaterale handelstelsel. Hierdie insig sal 'n seleksie van die onlangse multi laterale handel onderhandel na vore te bring, en 'n paar implikasies van die voorgestelde ooreenkomste te evalueer vir die multilaterale handelstelsel. 'N nuwe generasie van Handelsooreenkomste Terselfdertyd dat die WTOS Doha-ronde van handelsonderhandelinge het rammel 'n onbepaalde stilstand, deelversamelings van die WTO-lidmaatskap is besig oorweeg, onderhandeling, en selfs ooreenkomste buite die WHO raamwerk voltooi. Sommige sulke ooreenkomste het die tipes bilaterale of plaaslike VHZ wat reeds proliferasie vir die afgelope dekade of langer gewees. Twee sulke ooreenkomste op 'n ontluikende stadium van onderhandeling is opmerklik, as gevolg van die handel volumes wat geraak sal word deur 'n suksesvolle afsluiting. Die eerste is die Regional omvattende ekonomiese vennootskap (RCEP), wat onderhandel met die tien lede van die Vereniging van Suidoos-Asiatiese Nasies (ASEAN) (Brunei, Kambodja, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, die Filippyne, Singapoer, Thailand, en Viëtnam) plus Australië, China, Indië, Japan, Nieu-Seeland, en Suid-Korea. Die tweede is die Trans-Atlantiese Handel en Belegging Partnership (TTIP), wat die Verenigde State van Amerika en die Europese Union.2 sou skakel Terwyl die grootte van die RCEP en TTIP maak dié ooreenkomste opvallend, ander ooreenkomste onder onderhandeling is meer fundamenteel verskil omdat hulle verskeie funksie en geografies diverse partye, sowel as verbintenisse wat verder gaan as die WHO-ooreenkomste in beide dekking en omvang. 'N Paar van hierdie multi laterale onderhandelinge word hieronder uitgelig. Die Trans-Pacific Partnership (TPP) is 'n FTA tans onderhandel deur elf lande (Australië, Brunei, Kanada, Chili, Maleisië, Mexiko, Nieu-Seeland, Peru, Singapoer, die Verenigde State, en Viëtnam), met Japan geskeduleer om aan te sluit die onderhandelinge vandeesmaand. Die TPP is 'n en-twintigste eeu handelsooreenkoms deur die Verenigde State van Amerika Handel Representative3 en others.4 die TPP word beskou as 'n roman ooreenkoms sowel as gevolg van die geografiese diversiteit van sy lede en 'n beroep as gevolg van sy ambisieuse dekking. Die voorgestelde ooreenkoms het sy wortels in die Trans-Pacific strategiese ekonomiese vennootskap (ook bekend as die P-4 Trade Agreement) wat bestaan ​​uit Brunei, Chili, Nieu-Seeland, en Singapoer. Die P-4 lede wou 'n hoë-standaarde handelsooreenkoms wat as model vir 'n uiteindelike Free Trade Agreement van die Asië-Stille Oseaan (FTAAP) sal dien vorm, en verbind tot volle toegang tot die mark vir goedere, met geen uitsonderings. Die TPP onderhandelinge begin met die P-4 visie in gedagte, met die deelnemers ingestem het om nie per se uitsluitings. Tog is die TPP partye onderhandel oor 'n verskeidenheid van nie-tarief verwante verpligtinge wat nie deel van die P-4, soos dissiplines op regulatoriese samehang, ondernemings in staatsbesit, en verhoogde intellektuele eiendom te beskerm. Daarbenewens sal die bindende geskilbeslegting meganisme van toepassing op arbeid en omgewing verpligtinge. Na sewentien onderhandeling rondes, baie onsekerhede bly. Ondanks die oorspronklike visie van 'n hoë standaarde en geen uitsluitings, landbou belangegroepe in die Verenigde State van Amerika is steunwerwing vir suiwelprodukte en suiker uitsluitings Kanada wil graag sy melkery en pluimvee aanbod bestuurstelsels te beskerm en Japan waarskynlik sal poog om rys uit te sluit. Terselfdertyd, ander deelnemers is huiwerig om saam te stem om TRIPS-plus intellektuele eiendom dissiplines (dit wil sê, bepalings verskaffing groter intellektuele eiendom te beskerm as in die ooreenkoms WTOS op handelsverwante aspekte van intellektuele eiendomsregte (TRIPS)) 5 onder ander bepalings , veral as die verdrag sluit marktoegang uitsluitings of beletsels (soos in die vorm van 'n beperkende reëls van oorsprong). Handel in Dienste Ooreenkoms gefrustreerd met die gebrek aan vordering in die rigting in dienste verdere liberalisering van die handel binne die WHO raamwerk, een en twintig WHO members6 (sewe en veertig ekonomieë, soos die Europese Unie is gereken as een van die deelnemers) is die voorbereiding van onderhandel oor 'n nuwe dienste ooreenkoms met ambisieuse verpligtinge marktoegang die handel in dienste-ooreenkoms (Tisa), ook soms die Internasionale dienste ooreenkoms (ISA) 0,7 genoem Dit moet nog bepaal hoe die Tisa sal geïntegreer word binne die WHO, if at all. Een opsie sou wees om dit te hanteer as 'n multi laterale ooreenkoms wat sou egter op grond van artikel X onder aanhangsel 4, wat verwant is aan die ooreenkoms oor Regering Procurement.8 val,: 9 van die ooreenkoms Marrakesh tot stigting van die World Trade Organization, 9 dit sal waarskynlik vereis die konsensus aanvaarding van alle WTO-lede: die ministeriële konferensie, is op versoek van die lede partye om 'n handelsooreenkoms, mag uitsluitlik besluit deur konsensus by daardie ooreenkoms aan aanhangsel 4. voeg dit lyk onwaarskynlik dat alle nie-deelnemende ontwikkelende lande sal instem om hierdie stap. Op die oomblik is, is nie een van die BRICS-lande (Brasilië, Rusland, Indië, China en Suid-Afrika) beplan om deel te neem in die gesprekke, en 'n aantal van hierdie lande het kommer dat die uitvoer van multi laterale onderhandelinge buite die WHO die multilaterale handelstelsel kan ondermyn uitgedruk system.10 Nog 'n moontlikheid sou wees vir Tisa om opgeneem te word as 'n spesiale dienste protokol, wat verwant is aan die Finansiële dienste en Telekommunikasie bylae by die Algemene ooreenkoms oor Handel in dienste (GATS). Hierdie benadering blyk onwaarskynlik, aangesien dit sal vereis dat die Tisa partye om hul toegewings te gee oor 'n MFN basis aan alle nie-Tisa ondertekenaar lede van die WHO. Terwyl dit 'n kompromis werd maak as Tisa bedek 'n baie groot persentasie van die globale handel in dienste, die vooruitsig van China, Indië en Brasilië, onder andere, voordeel trek uit die ooreenkoms sonder om enige verpligtinge kan wees, is waarskynlik nie 'n aantreklike te wees opsie. Alternatiewelik kan die onderhandelinge lei tot 'n ooreenkoms ekonomiese integrasie buite die WHO raamwerk op grond van artikel V van die GATS (wat, soos artikel XXIV van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel 1994 vir die handel in goedere, permitte WHO-lede in omvattende te gaan dienste VHZ met een of meer ander lede van die WHO). Terwyl hierdie opsie die maklikste om te bereik kan word, sal dit die doel van die integrasie van Tisa in die WHO direk nie bereik. Anti-vervalsing Trade Agreement 'n Groep hoofsaaklik ontwikkel land WHO-lede voltooi onderhandel oor 'n multi laterale anti-vervalsing Trade Agreement (ACTA). ACTAs ondertekenaars ooreengekom om verhoogde intellektuele eiendom te beskerm, met die fokus in die besonder op handelsmerk vervalsing en kopiereg seerowery. Die aanvanklike ooreenkoms in 2011 onderteken is deur Australië, Kanada, Japan, Marokko, Nieu-Seeland, Singapoer, Suid-Korea, en die Verenigde State van Amerika. In 2012, die Europese Unie en twee en twintig van sy lidlande onderteken, net soos Mexiko. Deur die terme, sal ACTA in werking tree sodra die sesde ondertekenaar egter bekragtig dit, tot dusver net Japan het die verdrag bekragtig. Die Europese Parlement het geweier om die verdrag te bekragtig, die uitoefening van sy krag Lissabon-verdrag vir die eerste keer aan 'n internasionale handel agreement.11 verwerp, sal die nuwe multi laterale handelsooreenkomste lei tot fragmentasie vir die multilaterale handelstelsel, of baan sy pad vorentoe Die antwoord mag wees 'n bietjie van beide. In die geval van geskilbeslegting, die potensiaal vir versnippering lyk eg. Tog kan die ooreenkomste en aanspoor WHO-lede om 'n soort van afsluiting van die Doha-ronde te bereik, en kan die toekoms sein te kom. Hoewel kommentators het in die verlede kommer oor die potensiaal vir besluite te spruit uit FTA geskilbeslegting tribunale wat strydig is met die regspraak van die WHO geskilbeslegting panele en die appél liggaam opgewek het sulke probleme grootliks hipotetiese gebly. Terwyl hy in teorie 'n WHO-lid kan probeer om 'n dispuut met sy FTA vennoot (en mede WHO-lid) deur verwysing na die VHZ geskilbeslegting meganisme op te los, in die praktyk sulke klagtes is baie meer algemeen gebring voor die WHO. Terwyl dit is slegs moontlik om die WHO geskilbeslegting meganisme gebruik as die saak aan die orde ontstaan ​​onder die bedekte ooreenkomste van die WHO, 12 mees VHZ bevat verpligtinge wat aansienlik oorvleuel met die aanwesiges in die WHO-ooreenkomste. Waar 'n saak voor die FTA geskilbeslegting meganisme of dié van die WHO kan gebring word, lede van die WHO lyk grootliks te verkies om die WHO. Dit is waarskynlik te danke aan die WTOS aansienlike ervaring in die oplossing van Lede geskille, die algehele hoë vlak van tevredenheid met die WHO geskilbeslegting stelsel, die teenwoordigheid van die appél liggaam na die moontlikheid van 'n skelm paneel besluit om 'n blywende negatiewe impak, en bekommernisse te verminder oor die gebruik van 'n ongetoetste meganisme via die FTA. Die multi laterale ooreenkomste wat hierbo bespreek is, maar het 'n hoër potensiaal (indien hulle ooit in werking tree) tot gevolg besluite geskilbeslegting wat kan oorvleuel of selfs bots met dié van die WHO panele of die orgaan. Omdat al hierdie ooreenkomste funksie, of sal die funksie, inhoud wat nie oorvleuel met die WHO-ooreenkomste, in die mate geskille ontstaan ​​op grond van hierdie roman inhoud, soos geskille kon nie voor die WHO het, omdat hulle nie sou ontstaan ​​onder die gedek ooreenkomste. Dit is nie 'n saak van groot kommer vir geskille wat uitsluitlik verband hou met nie-WHO verpligtinge, maar kommer in die geval van geskille met sommige WHO-oorvleuelende bepalings en sommige multi laterale ooreenkoms net-bepalings kan in te samel. Terwyl dit moontlik sou wees om die geskil bifurcate en bring deel daarvan neer voor die WHO en deel daarvan neer voor die multi laterale ooreenkomste geskilbeslegting meganisme, kan die klaer en vind dit makliker om die hele dispuut opgelos word deur die tribunaal gestig op grond van die ingevolge die multi laterale ooreenkoms. So het die spook van strydig regspraak kan minder teoretiese in die geval van die nuwe multi laterale handelsooreenkomste as die meer tradisionele VHZ waaraan ons gewoond geraak het nie. In die kort termyn, kan die nuwe multi laterale ooreenkomste bloot belemmer vooruitgang in die WHO onderhandelings as gevolg van die misbruik van onderhandeling hulpbronne en aandag weg van Genève. Dit kan egter sulke reëlings die finale push multilaterale onderhandelaars moet wees. Die Uruguay-ronde is kort ná die gevolgtrekking gekom, en sommige sou sê dat die tydsberekening was as gevolg van die voltooiing van die NAFTA onderhandelinge. Verder het die geskiedenis bewys dat multilaterale ooreenkomste dikwels afgelei van multi laterale ooreenkomste wat bestaan ​​uit 'n kleiner koalisie van die gewillig. Laat ons nie vergeet dat die huidige WHO-ooreenkomste op anti dumping, subsidies en compenserende maatregelen, tegniese hindernisse om handel te dryf, invoer lisensiëring en gebruike waardasie al afgelei van multi laterale ooreenkomste. die sogenaamde AOTH kodes. Dus, terwyl die nuwe multi laterale ooreenkomste dek nuwe gebiede en wettige kommer oor fragmentering en afleiding van die aandag weg van die WHO in te samel, hulle kan ook plant van die saad vir toekomstige veranderinge en toevoegings tot die WHO-ooreenkomste. Meredith Kolsky Lewis, 'n Asil lid, is mede-professor in Regte en Direkteur van die Kanada VSA Regstudie-sentrum by die SUNY Buffalo Law School. Sy is ook 'n lid van die fakulteit en mede-direkteur van die Nieu-Seelandse Sentrum vir Internasionale Ekonomiese Reg by die Victoria Universiteit van Wellington Law School in Wellington, Nieu-Seeland. Meredith is mede-voorsitter van ASILs wet in die Pacific Rim streek belangegroep. Sy is ook 'n stigterslid en mede-uitvoerende vise-president van die Vereniging van Internasionale Ekonomiese Reg. 1 Sulke ooreenkomste word ook dikwels na verwys as voorkeur handelsooreenkomste (PTAS) of plaaslike handelsooreenkomste (RTA's). 2 Sien, byvoorbeeld Persverklaring, Verenigde State van Amerika Handel verteenwoordiger, Obama-administrasie in kennis Kongres van Voorneme om te onderhandel Trans-Atlantiese Handel en Belegging Partnership (20 Maart 2013), www. ustr. gov/about-us/press-office/press - vrystellings / 2013 / Maart / administrasie-kennis-kongres-ttip. 4 Dit het daartoe gelei dat geleerdes tot die vraag te oorweeg, wat is 'n en-twintigste eeu handelsooreenkoms Sien die Trans-Pacific Partnership: 'n soeke na 'n Vier-en-eerste-eeuse Trade Agreement (CL Lim, Deborah K. Elms amp Patrick Lae, eds . 2012). 5 handel aspekte van die intellektuele eiendom, 15 April 1994, ooreenkoms Marrakesh tot stigting van die World Trade Organization, aanhangsel 1C, 1869 U. N.T. S. 299, beskikbaar by www. wto. org/english/docse/legale/27-trips. pdf. 6 Australië, Kanada, Chili, Chinese Taipei, Colombia, Costa Rica, die Europese Unie, Hong Kong China, Ysland, Israel, Japan, Korea, Mexiko, Nieu-Seeland, Noorweë, Pakistan, Panama, Peru, Switserland, Turkye, en die Verenigde State. 9 ooreenkoms Marrakesh tot stigting van die World Trade Organization, 15 April 1994, 1867 U. N.T. S. 154 (1994), beskikbaar by www. wto. org/english/docse/legale/04-wto. pdf. 10 Formele multi-laterale Dienste Onderhandelinge kan uitgevoer word in Maart. Int CTR. vir Handel en Volhoubare Ontwikkeling. (20 Desember 2012), ictsd. org/i/news/bridges-africa-review/152186/. 12 Sien Verstandhouding op Reëls en prosedures die beslegting van geskille kuns. 3, 15 April 1994, ooreenkoms Marrakesh tot stigting van die World Trade Organization, aanhangsel 2, 1869 U. N.T. S. 401, beskikbaar by www. wto. org/english/docse/legale/28-dsu. pdf. Plurilaterals en die multilaterale handelstelsel Die multilaterale handelstelsel is gevorm deur multi laterale ooreenkomste. Gegewe die grootte van die Wêreld Handel Organisasies (WHO) lidmaatskap en die diversiteit van belange in die spel, is dit moontlik dat die enkele onderneming het sy loop neem. Die voortgesette Doha-ronde dooiepunt beteken dat belangrike WHO-reëls word nie opgedateer, terwyl handelsliberalisering het verskuif na ander forums, hoofsaaklik plaaslike. Plurilaterals kan in beginsel word gebruik om nuwe reëls of mark openinge pionier in 'n andersins verstopte stelsel, dus die behoud van die WHO in die middel van die globale handel stelsel. Die enkele onderneming beginsel nie wettig te verhoed dat die toevoeging of aanneming van nuwe ooreenkomste met die WHO, of dit nou multilaterale of multi laterale, selfs al is 'n multilaterale handel onderhandeling ronde in gebreke gebly het. Inteendeel, dit is 'n onderhandeling toestel deur kies aangeneem, en kan tot niet gaan. Tog is die afwesigheid van die enkele onderneming kan fundamenteel verander die balans van sake en belange onder onderhandeling. Plurilaterals kon verstaanbaar sentreer rondom die uitvoer belange van die groot handel magte. Daar is ook besorgdheid oor die onderhandeling van nie-Doha kwessies en die impak daarvan op die multilaterale handelstelsel. Om hierdie redes en meer, baie ontwikkelende lande, insluitend 'n paar groot handel magte soos BRICS, in beginsel, blyk te wees in teenstelling met plurilaterals. Plurilaterals kon uiteindelik die regte manier om voort te gaan nie, maar die grootste uitdaging is om die gang te kry van die proses. In die eerste plek moet die idee van onderhandeling 'n gedragskode vir die daaropvolgende onderhandelinge van plurilaterals regeer word opgeneem in formele WHO prosesse. In die tweede plek moet pogings om die volhoubare en globale waardeketting plurilaterals loods versnel, en vergesel deur die insluiting van soveel lidlande en relevante belanghebbendes in deursigtige besprekings oor die vermeende meriete van hierdie twee moontlike plurilaterals. SKRYWERS


No comments:

Post a Comment